SARMOVIE

watch movies ... live your dreams

SARMOVIE

watch movies ... live your dreams


من عاشق فیلمم...
من فیلم هارو تماشا نمیکنم...
زندگیشون میکنم!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خلاقیت مضحک

syrup - 2013







فیلم سینمایی syrup به کارگردانی Aram rappaport

برای اینکه بفهمین که این فیلم رو دوست دارید یا نه، لازم نیست خیلی صبر کنین...
فیلم از همون اول مخاطب خودش رو پیدا میکنه ... پس اگه بعد از گذشتن چند دقیقه جذبتون نکرد بعیده که تا آخر فیلم تغییری در نظرتون ایجاد بشه!

اولین چیزی که تو فیلم به چشم میاد ساختار و محتوای خلاقانه و مدرنشه که شاید مورد پسند علاقه مندای کلاسیک و کهنه کار سینما قرار نگیره! (به همین دلیل بعضا تحلیل این فیلم رو در شأن خودشون نمیبینن!!!)
این فیلم در واقع روایتی طنازانه در مورد بحث بازاریابی و تبلیغات در دنیای امروزه که به شیوه جالبی ضمن بیان کشمکش ها و رقابت های این حرفه، شما رو به تحسین وا میداره! شاید دلیل اصلیش این باشه که شما رو به صورت غلو شده با پشت پرده ی جذاب واقعیت های اطرافتون آشنا میکنه! (شاید هم بدون غلو!!!)

احتمالا تا حالا اسم هیچکدوم از بازیگرا و عوامل فیلم رو نشنیدین (یا نهاینا اسم Amber heard رو به واسطه رابطش با جانی دپ شنیدین!) اما چیزی که تو این فیلم از این افراد ناشناس میبینین کاملا فرا تر از انتظاره!
به ویژه کارگردانی فیلم که بسیار متناسب با محتوای فیلمه!(من اسمشو میذارم مضحک دوست داشتنی!!)
بازی بازیگر ها به ویژه "امبر هرد" هم امیدوار کننده و جذابه!

به نظرم توضیح بیش از این گزافه گوییه پس اگه مایلین یه طنز متفاوت رو تماشا کنین این فیلم رو بهتوم پیشنهاد میکنم ...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اگه فیلمو ندیدین این قسمت رو نخونین





تجربه این فیلم باعث شد من به شدت به بحث marketing علاقه مند بشم...
واقعا جالب بود...
اشاره به یه حقیقتی که همه ی ما اونو تجربه کردیم ولی کمتر بهش توجه میکنیم:
"taste doesn't matter , it's all about brand"
"مزه مهم نیست ... این برنده که مهمه"

واقعا همیطوره ...!
همین باعث میشه که پر فروش شدن یه نوشابه با اسم fukk با اینکه مضحک به نظر میاد اما کاملا قابل قبول باشه!

و یا اشاره به تمایل آدم ها یه خاص بودن و استفاده ی اون برای فروش یه محصول عام(!) ... با یه ایده ساده اما فوق العاده!
ایده ای که پایه ی بازار مد و لباس امروزه...
خیلی ساده: ما محصولی رو میپسندیم که منسوب به سلبریتی مورد علاقمون باشه!

بخش دیگه از فیلم که خیلی منو جذب کرد اونجاس که "اسکات" در چند جمله بازاریابی رو با هنر مقایسه میکنه!
به نظرم مختصر و مفید بود!



اگه بخوام به نکات منفی فیلم هم اشاره کنم باید بگم که ماجرای عشقی موجود در فیلم خوب پرداخته نشده بود و بین جدی و طنز بودن معلق بود!
و البته به نظر میومد بعضی از سکانس های فیلم هم اضافه و فکر نشده بود!

ولی در کل فیلم راضی کننده ای بود!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


امتیاز من به فیلم: 7/10

نظرات  (۱)

آقا حالا ک زحمت میکشی لینکشم بذار دیگه :)

 

پاسخ:
من خودم از سایت tvup دانلود میکنم
ولی از اونجا که اشتراکش پولیه فکر نکنم لینکش خیلی کاربردی باشه!
هست آیا؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی